0

تنظیمات قالب

روش بسته بندی و ارسال گیاهان در آماگل

نویسنده: milad 26 دی 1397

با توجه به دغدغه ی عمومی مشتریان در مورد شیوه ارسال گیاهان، در این پست راجع به روش های بسته بندی و ارسال گیاهان صحبت می کنیم.

 

گیاهان سفارش شده توسط مشتریان اگر از نوع کاکتوس و یا ساکولنت ها باشد، ریشه ها از خاک جدا شده و به صورت بدون خاک و یا با بستر کوکوپیت و البته همراه با گلدان برای مشتریان عزیز ارسال می گردد. بنابر این اگر قصد کاشت گیاهان در بستر دلخواه خود را دارید قبل از رسیدن گیاهان نسبت به تهیه خاک اقدام فرمایید. 

اما اگر بستر مناسبی برای کاشت ندارید می توانید خاک آماده مخصوص گیاهان خود را از طریق همین سایت خریداری نمایید. گفتنی است آماگل مقداری بستر آماده در اندازه گیاهان خریداری شده برای شما ارسال خواهد کرد که میتوانید آن را با نسبت مساوی ماسه  قاطی کرده و استفاده نمایید.

اما اگر گیاهان سفارش شده گیاهان آپارتمانی باشند، بسته بندی به صورت ریشه لخت و ریشه ها پیچیده داخل یک لایه کوکوپیت مرطوب ارسال می گردد. برای این گیاهان می توانید گلدان مورد علاقه خود را نیز از طریق همین وبسایت خریداری نمایید. همچنین خاک مخصوص گیاهان آپارتمانی را نیز می توانید از طریق این لینک سفارش داده و تهیه نمایید. گفتنی است آماگل مقداری بستر آماده در اندازه مورد نیاز گیاه برای شما ارسال خواهد نمود. 

لینک محصولات جانبی مورد نیاز برای نگه داری گیاهان به شرح زیر می باشد:

 

1- انواع خاک های آماده مخصوص گیاهان

2- انواع گلدان های زینتی و صنعتی

3- لوازم آبیاری 

4- کود و مواد مغذی گیاهان

 

کالاهایی که دیده اید !